monKEY

Beste (toekomstig) clublid,

Zoals u kon lezen op onze website, hebt u recht op een beperkte toegang tot de database monKEY, de grootste databank met actuele financiële en fiscale informatie, inclusief rechtspraak.

Op deze pagina kunt u alle informatie vinden om uw toegang tot monKEY te verzekeren.

Hoe krijgt u toegang tot de database van monKEY?

Indien u al een monKEY-abonnement hebt, kunt u via dezelfde login de syllabi en de nieuwsbrieven bereiken. Nadat uw inschrijving voor het clubabonnement verwerkt is, ontvangt u een e-mail waarin gemeld wordt dat uw abonnement werd uitgebreid. Vanaf dit moment hebt u ook toegang tot de syllabi van de clubsessies, alsook de nieuwsbrieven die bij uw desbetreffende abonnement horen.

Indien u nog geen monKEY-abonnement hebt, ontvangt u na de verwerking van de inschrijving voor het clubabonnement een e-mail om uw monKEY-toegang te activeren. Gelieve de instructies in deze mail nauwgezet te volgen. Van zodra dit in orde is, hebt u toegang tot de syllabi van de clubsessies, alsook de nieuwsbrieven die bij uw desbetreffende abonnement horen.

Wat te doen in het geval u de activatiemail niet meer kunt vinden?

In dit geval kunt u contact opnemen met de klantendienst van Wolters Kluwer.

  • Via mail op klant.be@wolterskluwer.com
  • Telefonisch via dit nummer: +32 15 78 76 00 (alle dagen bereikbaar van 8u30-12u30 en van 13u30-16u30)

Wat te doen in het geval u uw wachtwoord niet meer herinnert?

Bij het aanmelden, kunt u klikken op ‘wachtwoord vergeten?’, waarna u de vraag krijgt om uw e-mailadres in te vullen waarop u de instructies wenst te ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Indien de mail met instructies om het wachtwoord te resetten niet aankomt (controleer ook even uw folder met spamberichten), klik dan op ‘verstuur opnieuw’ of contacteer de klantendienst van Wolters Kluwer.

  • Via mail op klant.be@wolterskluwer.com
  • Telefonisch via dit nummer: +32 15 78 76 00 (alle dagen bereikbaar van 8u30-12u30 en van 13u30-16u30)

In de mail klikt u op de link om een nieuw paswoord in te stellen. Op de webpagina kiest u een nieuw wachtwoord en herhaalt u dit wachtwoord ter bevestiging. Klik nadien op ‘bevestigen’.

Hierna is uw paswoord gewijzigd en kunt u via ‘aanmelden’ opnieuw inloggen aan de hand van uw e-mailadres en nieuw aangemaakte paswoord.

Hoe weet u wanneer een nieuwe syllabus beschikbaar is?

Enkele dagen voor de start van de eerste sessie van de nieuwe reeks van de Club, zal de syllabus reeds beschikbaar zijn op monKEY. Dit stelt u in staat om al eens te kijken welke topics behandeld zullen worden.

Hiervoor kunt u een ‘alert’ instellen zodat u een melding krijgt in uw mailbox.

Nadat u bent ingelogd in monKEY, klikt u op ‘informatiesoorten’ bovenaan in de blauwe balk, nadien op ‘syllabi’.

Verder klikt u op het instellingen-icoontje en nadien op ‘het belletje’ voor de syllabi waarvoor u een melding wenst te ontvangen.

Klik op de knop bij ‘opvolgen via e-mail’ om deze op ‘ja’ te zetten en vervolgens op ‘bewaar’.

Vanaf nu krijgt u een e-mail alert wanneer er een nieuwe syllabus beschikbaar.

Wie te contacten bij al uw vragen rond monKEY?

Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantendienst van monKEY.

  • Via mail op klant.be@wolterskluwer.com
  • Telefonisch via dit nummer: +32 15 78 76 00 (alle dagen bereikbaar van 8u30-12u30 en van 13u30-16u30)